Palvelut
Alustapalvelut
Alustapalvelut vastaa seuraavista asiakkaiden ratkaisuista:
- Konesali
- Palvelimet
- Tietoliikenne
- Tekninen tietoturva
Palveluiden varaan rakentuu asiakkaiden tietotekninen ympäristö. Palvelua pyritään kehittämään jatkuvasti takaamaan asiakkaiden ajanmukainen työympäristö.
Tiedonhallintapalvelut
Tiedonhallintapalvelut vastaa seuraavista asiakkaiden ratkaisuista:
- Tiedonhallinta
- Tietojärjestelmien kehittäminen
- Sähköinen asiointi
Tiedonhallintapalvelut vastaa asiakkaiden tietojärjestelmien kehittämisestä ja tiedon hyödynnettävyyden ja käytettävyyden parantamisesta. Palvelun tavoitteena on parantaa asiakasorganisaatioiden sisäistä suorituskykyä.
Asiakaspalvelut
Asiakaspalvelut vastaa asiakastuesta arjen eri tilanteissa.
- Helpdesk
- Etä- ja lähituki
- Työasemat
- Mobiilipäätelaitteet
Toiminta-ajatus perustuu yhteen pisteeseen keskitettyyn Helpdesk:iin. Asiakkaita palvellaan koko KamIT:n osaamista ja resursseja hyödyntäen.
Opetusteknologia
Opetusteknologia tiimin tavoitteena on kehittää opetusta hyödyntämällä tieto- ja viestintäteknisiä ratkaisuja.
- Sähköiset oppimisympäristöt
- Sähköinen oppimateriaali
- Opetuksen tuki
Tiimi vastaa sähköisistä oppimisympäristöistä- materiaaleista sekä opetuksen tuesta.